sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Valmistujaiset

Se koulunkäynti oli sitten siinä. Tosiaan tästä lähtien käydään koulun sijasta töissä, enkä osaa yhtään vieläkään suhtautua siihen, ettei kouluun mennä enää. Kyllä siinä meinas itku tulla papereita hakiessa kun tajusi, että tä on ihan oikeesti loppu nyt, eikä näe melkein päivittäin koulusta saatuja ystäviä, mutta pidin itseni ruodussa ja pidin itkut sisällä :)
 
Perjantai meni paineen alla kokonaa. Heräsin jo kahdeksalta aamulla ja aloin leipomaan kakkua ja muita herkkuja, en vain tajunnut pyytää isää ottamaan kuvia tarjottavista, kun en siinä itse ehtinyt kuvia ollenkaan napata kun vieraita piti viihdyttää, mutta tuskinpa se maailmaa kaataa :)
 
Mulla oli kahdelta parturi ja siihen kuului värjäys, leikkaus ja kampaus, eli meni hiukan kiireiseksi se loppupäivä, hups... Mutta ehdin ajoissa ennen kuutta Loimaalle valmistujaisjuhlaan.
Valmiskokki
Tukkakuva
Voi luoja, miten jännitin sitä, kun alettiin kutsua oppilaita hakemaan todistuksia ja silloin meinasin oikeasti pyörtyä kun tajusin, että nyt me mennään tonne kaikkien eteen! Asiaa ei tietenkään parantanut yhtään se, kun mut pyydettiin sinne hakemaan todistusta ja vielä stipendin kera! Olin niin onnellinen, mun elämäni ensimmäinen stipendi ja vielä päätösjuhlassa ! Illalla sitten lähdin Turkuun jokirantaan juhlimaan ja tosiaan, ei pitänyt juoda kuin se yksi skumppa ja ottaa hiukan vaan, että jaksaa lauantaina juhlia, mutta mulle riitti aika mukavasti se skumppapullo, että pienessä hiprakassa sitä kuitenkin oltiin :D

kilistelyä !
Valmiit kokkitytöt <3
Äiti <3
Lauantaina piti leipoa kaikki tarjottavat loppuun ja viimeistellä siivoukset ja mulla tuli taas hiukan kiire äitin kanssa, kun kahdelta tuli kaveri pistämään tukkaa taas juhlakuntoon, jonka lopputuloksesta olin erittäin tyytyväinen, kiitos siitä! :) No vieraita alkoikin siinä viiden pintaan valua tänne ja aina piti kilistellä uusien skumppalasien kera joka vieraan kanssa, jonka kyllä huomasi sitten loppuillasta kun lähdettiin Auraan vielä juhlistamaan valmistujaisia kavereiden kanssa :D

Serkku
Kummitäti
Pikkuveli
isi <3
Parasystävä <3
Marko <3
Ainiiin, perjantai kun meni jännittäen, niin juhlien jälkeen kun tultiin kotiin, niin äiti pyysi mut alas kun vaatteet olin saanut vaihdettua ja kyllä siinä jäi sanat kurkkuun kun äiti ja isä antoi mulle valmistujaislahjaksi uuden kannettavan tietokoneen! Jäin aivan sanattomaksi, kun niiin kauan, varmaankin kolme vuotta olin pyytänyt lahjaksi uutta tietokonetta ja nyt mä sen sain, niin onnistunut perjantai, ettei sanoin voi kuvailla :)
 
Odotus palkittu ja mekot, kengät, hiuskoristeet ja tukat nähty, mukavaa sunnuntaita kaikille ! :)










2 kommenttia:

  1. Kuulostaa siltä että juhlasi oli menestys! Paljon onnea vielä valmistumisesta! Mekkosi kenkineen päivineen näyttää todella upealta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! :) Olin itse ainakin enemmän kuin tyytyväinen juhliini ja kaikkeen muuhunkin :)

      Poista